Tellimus loetakse esitatuks ja tähtajad kokkulepituks, kui tellimuse eest on tasutud ja makse on TiFi Speakers OÜ kontole laekunud
Tellimine
Tellimuse esitamine:
- Tehke kliendikonto tifi.ee lehel.
- Valige parameetrid ja asetage kaup ostukorvi
- Kui on vaja täiendavat kohandamist, võtke meiega ühendust meiliga info@tifi.ee
- Juhul kui täiendavat kohandamist ei ole vaja jätkake ostu vormistamisega, sisestage aadress ja valige kättesaamise viis ja kinnitage ost
- TiFi Speakers kinnitab tellimuse tarneaja. Kui kõik kohandused ja toodete tarneaeg on kokku lepitud makske arve (või pikema kui 30 päeva tarneaja korral vastavalt kokkulepitud osa arvest)*
- Olge valmis vastama lisaküsimustele oma soovitud kohanduste osas.
- Võtke tellitud tooted vastu vastavalt kokkulepitud tarnevalikule ja ajakavale.
* Kui maksite arve koheselt ostu vormistamise järel, kuid võimalik tarneaeg ei sobi teile, ei ole see probleem. Saame tellimuse tühistada ja makse tagastada koheselt.
Tooted
TiFi Speakers OÜ müüb teenust soovitud kõlarite valmistamiseks, et pakkuda meie klientidele tellitud, häälestatud ja kohandatud süsteemi. Teenuse kiirus sõltub komponentide kättesaadavusest ja töös olevate tellimuste arvust.
Hind
Kõik hinnad on eurodes kirjeldatud komplekti kohta. Loetlemata lisakohanduste hinnad tuleb eraldi kokku leppida. Hindadele ei lisandu käibemaksu. Me müüme oma teenust ja tarnime tooteid Eesti ja EL klientidele.
Tasumine
Tellimuste eest tuleb tasuda TiFi Speakers OÜ SEB Eesti pangakontole. Müüja on TiFi Speakers OÜ, Masti 5, 11911 Tallinn, Eesti (äriregistri nr 12472840). Pangaandmed maksmiseks on esitatud tellimuse arvel, mis on lisatud tellimuse meilile.
Tugi
Tellitud komplektide kasutamiseks on tasuta nõustamine kahe aasta jooksul pärast kauba kättesaamist. Palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@tifi.ee ja lisage võimalikult palju üksikasju probleemi kohta. Asjakohased videod ja fotod on teretulnud.
Garantii
Kõlarisüsteemi komponentidel on tootja garantii funktsionaalsuse ja teiste tootmisdefektide osas. Tavapäraselt on see garantii üks aasta ostu momendist. Garantii ei kata kasutamisjuhendi eiramisel tekkinud kahjustusi ja mehhaanilisi vigastusi.
Kauba tagastamine
Neljateistkümne päeva jooksul kauba kättesaamisest on Tarbijal õigus saadud kaup tagastada. Tagastamine toimub DPD kulleriga või eelneval kokkuleppel kohale toomisega Masti 5, 11911 Tallinn 14 päeva jooksul tagastamisavaluse esitamisest. Tagastamise transpordi kulud maksab tellija. Kui soovid tellitud kaupa tagastada või vahetada võta palun meiega vabas vormis ühendust info@tifi.ee (Vastava sooviga meili käsitleme tagastamisavaldusena. Soovi korral võid kasutada selle vormi ülesehitust). Kõige lihtsam on ühendust võtta tellimuse meilile vastates (Reply). Veendumaks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja uurima kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda teha poes. Kui Tarbija kasutab taganemisõigust 14-päeva jooksul, kuid on kasutanud kaupa rohkem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab kauba väärtuse vähenemise eest tarbija.
Tagastamisõigus ei kehti (tellimuse valikute väliselt) täiendavalt kokku lepitud kohanduste ja hangitud komponentide ning kõlarikaablite osas. Kauba tagastamisel kannab Dutyhook OÜ makstud summad (millest on vajadusel lahutatud kauba väärtuse vähenemine) kliendile tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul kauba tagastamisest, kuid tavapäraselt paari päeva jooksul.
Isikuandmed ja andmekaitse
Isikuandmete vastutav töötleja on TiFi Speakers OÜ. Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame andmeid volitatud töötlejatele maksete teostamiseks, kauba kohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhtudel. Kauba kohaletoimetamiseks avaldame tarneteenuse pakkujale kliendi aadressandmed, telefoni ja meili. Kliendi maksete ja finantsandmeid me ei käsitle ega säilita. Kliendi makseid töötleb SEB Eesti.
Me ei kogu infot klientide kohta "küpsistega". Küpsised on vajalikud ainult teie poolt poes tehtud valikute veebilehitsejas meelespidamiseks ja üldistatud statistika jaoks. Kliendil on õigus nõuda tema poolt loodud konto ja sisestatud andmete kustutamist, kuid TiFi peab seaduse kohaselt säilitama esitatud tellimuse, arvete ja saadetiste informatsiooni.
Tarbija õiguste kaitse
TiFi Speakers OÜ lähtub kauba müügil Eestis kehtivatest seadustest ja normidest. Tarbijal on kõik seadusest tulenevad õigused ja kohustused, sõltumata sellest kas neid on käesolevates müügitingimustes kirjeldatud. Tutvu oma õiguste ja kohustustega detailselt Tarbijakaisteameti kodulehel. Kõik kaebused, pöördumised ja ettepanekud palun saata info@tifi.ee Vastame pöördumistele samal või järgmisel tööpäeval. Kaupleja ja tarbija vaidlusi aitab lahendada tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, kuhu võib alati nõu küsimiseks või vaidluse lahendamiseks pöörduda.
Vastutus
TiFi Speakers OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Tifi Speakers OÜ kohustus. Puuduse ilmnemisest hiljemalt kahe kuu jooksul anna sellest teada meiliga aadressile info@dutyhook.eu Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Tifi Speakers vastutab, parandame või asendame puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastame ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Tifi Speakers vastab tarbija esitatud kaebusele meiliga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul. Tifi Speakers vastutus on piiratud kauba väärtusega. Tifi Speakers ei vastuta mistahes otseste ega kaudsete kahjude eest mis on tingitud ostetud toodete kasutamisest.
Klient vastutab kauba tarne jaoks vajalike korrektsete kontaktandmete esitamise eest. Klient on kohustatud tarnitud kauba vastu võtma tarneteenuse osutaja poolt võimaldatud tingimustel. Ebakorrektsete andmete või kauba vastu võtmata jätmise korral kannab tagastatud saadetise tarnekulud klient.